+45 4114 0059 Mail@MoreAu2mation.dk

Om MoreAu2mation

| Hvad står vi for: |

Vores kerneværdier:

Erfaring:

Er det, der gør os i stand til at løse en opgave hurtigt og effektivt.

Kvalitet:

Vi fokuserer på langtidsholdbare løsninger, som gør vores kunder så selvkørende som muligt.
Et problem er først løst, når det ikke opstår længere – det er den langsigtede løsning, der er i fokus.
Et projekt er først færdigt, når SAT eller FAT er underskrevet.

Løsning:

En løsning er at finde den optimale måde for jer at bruge jeres maskine på, både i forhold til optimering af øget produktion, men også i forhold til jeres operatører/teknikere, der skal kunne løse nedbrud.

Tillidsfuldt samarbejde:

Det er vigtigt for os, at I som kunde føler jer i trygge hænder. Åben og direkte kommunikation og tilbagemeldinger samt løbende forventningsafstemning er essentiel for jeres tilfredshed, men også for at vi kan løse opgaven bedst muligt.

Freelancere:

I MoreAu2mation benytter vi os af freelancere med specialviden indenfor automationsbranchen. Derfor vil det ikke altid være Morten, man møder, når noget skal løses. Vi sender udelukkende folk ud, som vi ved afspejler vores værdier og kvalitet. Trygheden hos kunderne er altid i fokus for os

Mød medarbejderne

| Her møder du |

Os der arbejder i MoreAu2mation

Morten von Benzon

Morten von Benzon

Automation Control Engineer / Owner

Jeg synes, det er spændende at lave maskiner – at få en maskine til at gøre det, man ønsker.

Den nemme vej er ikke altid den bedste vej. Derfor betyder det alt for mig, at en opgave bliver løst, så den både rammer kundens åbenlyse behov og forbedrer og optimerer arbejdsprocesserne.

Jeg lægger vægt på god kontakt og teamwork, når jeg er ude og arbejde hos vores kunder. Når vi begynder et samarbejde, er det vigtigt for mig, at vi kommer fra start med en forventningsafstemning om, hvad det reelle problem er. Det vil derfor ikke kun være i mødet med opgavegiveren, at jeg afdækker behovet; det er i lige så høj grad i mødet med jeres operatører, at hverdagsudfordringerne bliver tydelige.
Mit mål er at have glade kunder, som føler, at jeg har bragt dem det rigtige sted hen. Min mangeårige erfaring gør mig i stand til at tænke ud af boksen og stille mig kritisk overfor den opgave, jeg bliver stillet.

Nedetid koster dyrt for enhver produktionsvirksomhed. Ved nedbrud agerer jeg brandmand og skaber et overblik over, hvad der er gået forud for problemet, inden jeg går i gang med at løse det. Det er essentielt for at undgå, at nedbrud sker igen i fremtiden. Herefter løser jeg hurtigst muligt problemerne, så jeres nedetid bliver begrænset mest muligt.

Regitze von Benzon

Regitze von Benzon

Office Manager

Det vil ofte være mig, som står for den gennemgående kundekontakt ved opgaver og kurser. Mens Morten er i marken, passer jeg kontoret og sørger for, at alle tråde samles, og at projekter, aftaler og afregning kommer sikkert i mål.